Tunel na MS SQL u providera

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Pátek Červen 8 13:43:56 CEST 2001

> Maskarada tezko (nemame na to dost IP) a portfw neznam...
> Co to je?

portfw je mapovani portu. nicmene toto je celkem zbytecne pro ODCHOZI konexe
(od vas k providerovi), pokud pouzivate napr. NAT a odchozi konexe vam
funguji.

portfw se pouziva napr. pokud mate jedinou IP public adresu a SMTP server v
lokalni siti - pak na zarizeni (routeru/pocitaci) ktere ma onu public IP
adresu reknete, ze prichozi konexe na port 25 (SMTP) ma forwardnout na
server v lokalni siti (treba 192.168.0.2), port 25.

MP