Tunel na MS SQL u providera

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pátek Červen 8 15:24:43 CEST 2001

Miroslav Pragl wrote:

> portfw je mapovani portu. nicmene toto je celkem zbytecne pro ODCHOZI konexe
> (od vas k providerovi), pokud pouzivate napr. NAT a odchozi konexe vam
> funguji.
>
> portfw se pouziva napr. pokud mate jedinou IP public adresu a SMTP server v
> lokalni siti - pak na zarizeni (routeru/pocitaci) ktere ma onu public IP
> adresu reknete, ze prichozi konexe na port 25 (SMTP) ma forwardnout na
> server v lokalni siti (treba 192.168.0.2), port 25.
>
> MP

Lze nejak elegentne (=pomoci ipchains/iptables/... ?) toto udelat a
zachovat pritom IP adresu puvodniho stroje?
Portfw jde udelat uz rovnou pomoci xinetd, ale nenasel jsem, ze by
tu adresu umel zachovat.
Duvod je, aby ji ten vnitrni server (mail, www) mohl zkontrolovat,
popripade zalogovat.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz