RAM

Petra Volna petravolna na yahoo.com
Pátek Červen 8 16:33:11 CEST 2001

On Friday 08 June 2001 07:27, you wrote:
|  Mila Petro,
diky :)
| protoze jsme tady vetsinou sami chlapi, pri reseni problemu potrebujeme
| exaktni informace,
nemyslim ze "chlapi" = potreba exaktni informace :-)
(tim myslim ze neni zde zadna zavislost na sexualni orientaci)
|takze nam je musite sdelit.
mohu

| Cili predne musite zacit s tim, KOLIK FYZICKE PAMETI

512 MB

|je v danem pocitaci. Dale musite vedet, kolik MISTA NA SWAPU mate.

243 MB

| Pak asi staci male shrnuti, ze pokud system ukazuje malo volne pameti,
| vubec nic to neznamena, horsi to je, pokud dochazi souasne i swap, pak se
| muze stat, ze se objevi problemy se spoustenim.

swap mi nedochazi, vetsinou kdyz vidim ze je 95% uz plnych, tak zavru vse co
muzu a nekdy i reintaluji, protoze i po uzavreni aplikaci zustavaji velke
naroky na pamet. (napr. ted mam jenom KMail, Galeon, Network Monitoring,
Memory Control Module a KDE System Guard a ukazuje mi to 380,42 MB!!!)

| Pokud mate vaznejsi zajem zjistit o tom, proc a jak se to chova, jiste
| exituje dostatek odkazu na zdroje, ktere vysvetluji principy toho, jak
| Linux pracuje s pameti.

ani nemam moc zajem studovat jak teoreticky linux s pameti zachazit....
mam zajem vedet zda se jedna o normalni jev a pokud ano - tak je linux docela
narocny, pokud ne - zacnu hledat kde muze byt problem.

diky
Petra