RAM

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Pátek Červen 8 17:47:48 CEST 2001

Petra Volna wrote:

> swap mi nedochazi, vetsinou kdyz vidim ze je 95% uz plnych, tak zavru vse co
> muzu a nekdy i reintaluji, protoze i po uzavreni aplikaci zustavaji velke
> naroky na pamet. (napr. ted mam jenom KMail, Galeon, Network Monitoring,
> Memory Control Module a KDE System Guard a ukazuje mi to 380,42 MB!!!)

Ja ted mam jen KDE 2.1.2, Netscape, consolu, top + par demonu pro pokusy
a vypada to takhle:

CPU states:  1,7% user,  1,3% system,  0,0% nice, 96,8% idle
Mem:   287540K av,  159748K used,  127792K free,       0K shrd,    7580K buff
Swap:  120476K av,       0K used,  120476K free                   79568K cached

                          Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky