KOMERCE - skoleni Linuxu?

Pátek Červen 8 16:15:39 CEST 2001

> Paket s cim ? S nejakou zavadnou informaci ? Do TENu nemuze byt pripojena
> komercni organizace nebo PC , ale kazdy kdo sedi u PC pripojeneho do TENu
> je jaksi soukroma osoba a neni mi jasne jak chcete posuzovat cloveka
> sediciho u PC zda splnuje AUP. AUP se jaksi osob netykaji. Kdyz nekdo
> pracuje v nejake firme a sedne si k PC nekde jinde generuje potom firemni
> provoz nebo svuj vlastni ?

	Prominte, ale nedelejte ze mne blbce, napr.:
http://www.ten.cz/doc/podminky.html jasne rika toto (cituji):

Připojené subjekty, které nabízí komerční služby, provedou opatření
zamezující průchodu svého komerčního provozu sítí CESNET2, sítí GÉANT a
sítěmi NREN v jiných zemích.

	Dlasi zajimava veta na http://www.fee.vutbr.cz/net/ten34.html:

Výsledkem realizace projektu TEN-34 CZ je postupný přechod veškeré
akademické počítačové komunikace na vysokorychlostní sítě. V souvislosti
s účastí VUT Brno v tomto projektu je nutné oddělit všechny neakademické
aktivity.

	Chcete rici, ze skoleni, provadene za uplatu siroke verejnosti neni
komercni sluzba, resp. ze je to akademicka aktivita? Uz jenom tim, ze se
posluchac uvedeneho skoleni pres sit TEN dotaze na sluzbu DNS je
komercni provoz, ktery generuje sice akademicka puda, nicmene ucastnik,
ktery vyuziva komercni sluzbu a tudiz tento provoz nema siti TEN
prochazet...

Co muze a nemuze delat posluchac sedici u pocitace nachazejiciho se na
akademicke pude a vyuzivajici sitove prostredi popisuji jine dokumenty -
doporucuji napr. http://www.fee.vutbr.cz/net/, zejmena
http://www.fee.vutbr.cz/net/provvut.html.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno