telnet a ftp + uzivatel root

Pátek Červen 8 16:54:46 CEST 2001

Zkoumalek píše:
> Dobry den
>
> Mam nasledujici problem. Telnet a ftp mi funguji. Akorat se nemohu prihlasit jako root. Hledal jsem v manualech i po internetu,ale nikde jsem nenasel, ze by se nastavovala nejaka promenna (neco jako u sshd), ze root muze/nemuze byt prihlasen pres telnet nebo ftp.
>
> Muzete mi poradit, kde se to nastavuje?
	FAQ č. 6:
http://www.phil.muni.cz/~letty/linuxfaq/06-telnet-root.html
   Přihlašování superuživatele je omezeno pouze na terminály vyjmenované
   v souboru /etc/securetty, obvykle jsou to konzoly 1 až 6. Pokud se
   opravdu potřebujete přihlašovat na dálku, zapište do tohoto souboru
   názvy virtuálních terminálů
0
1

http://www.phil.muni.cz/~letty/linuxfaq/