telnet a ftp + uzivatel root

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Pátek Červen 8 19:10:47 CEST 2001

Karel Dudasek wrote:

> Pro ftp - obvykle existuje soubor /etc/ftpusers a v nem jsou vyjmenovani
> uzivatele, kteri se NESMI pres ftp zalogovat.

Taky existuje soubor /etc/shells. Pokud uzivateluv login shell neni v
tomhle souboru uvedeny, nemuze se uzivatel prihlasit pres ftp.

Hanka
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                      Charles University