Linux s j. 2.4.0 SO 5.2 a KDE 2.1 nahrada za Win2000 s Office2000

Kri¹tof Petr Petr na Kristof.CZ
Pondl erven 11 10:16:08 CEST 2001

Petr Bravenec wrote:

> Tohle je vÏc, kterå mÏ zajímå a kterou jsem v dokumentaci nenašel, ani
> ve zdrojĂĄcĂ­ch.
> Nevím pøesnÏ, co to byl za soft (måm to doma), ale je to ten balík,
> který je potøeba pro
> podporu IMAP v PHP - pamatuji se jmĂŠno "c-client". Hledal jsem i v
> nÏkterých RFC,
> ale ani tam jsem nenašel vodítko, jak vytvoøit nÏjakÊ sdílenÊ složky na
> imap serveru.
> Ví tady nÏkdo, jak na to? Staèilo by možnå jen mírnÏ nakopnout...

[Vidim, ze behem vikendu me s odpovedi stacil predbehnout Dan]

Jestli mluvite o imapd z Washington University (klasicky imap
ve vetsine distribuci, nic dalsiho neni treba doinstalovavat),
tak se zkuste podivat do dokumentace a do zdrojaku jeste jednou.
(imaprc.txt, drivers.txt, naming.txt).

Sdilene adresare na serveru (#shared, #public) lze vytvorit
napr. tak, ze do /etc/passwd pridate spec. uzivatele
(viz. zdrojaky), nebo je definujete (krome mnoha dalsich veci)
v souboru /etc/c-client.cf.
Nenechte se zmast nazvem, je to konfigurak pro imap deamona.

---/etc/c-client.cf---
I accept the risk for IMAP toolkit 4.1.
set public-protection 438
set shared-protection 420
set public-home-directory /var/imap/public
set shared-home-directory /var/imap/shared
----------------------

Slozky #news a #ftp se objevi v okamziku, kdy v systemu
rozjedete (anon. ?) ftp a news server.

Kdybyste chtel dalsi moznosti jako ACL na jednotlivych slozkach,
quoty, rozkladani zateze mezi nekolik serveru, podpora Sieve
a jine, podivejte se na Cyrus IMAP.
Jeho posledni verze uz maji prijatelnou BSD-like licenci
a jsou z-pam-ifikovane.

Oba baliky podporuji SSL a nemel by byt problem je
rozchodit.

pk

Dal informace o konferenci Linux