Imap (Was: Re: Linux s j. 2.4.0 + SO 5.2 a KDE 2.1 nahrada za Win2000 s Office2000)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Červen 12 11:37:28 CEST 2001

On Mon, 11 Jun 2001, Krištof Petr wrote:

> Namespaces je IMHO zalezitost protokolu IMAP. Implementace jsou ruzne.
> Imap2000 nabizi #shared, #public, #ftp, #news. MS Exchange nabizi
> sdilene
> slozky pod "Public Folders" ("Internet Newsgroups") apod.
>
> Da se to zjistit pomoci prikazu NAMESPACE na imap portu.
>
> Teoreticky si muzete udelat vlastni, nabizet je klientovi a na jeho
> konfiguraci pak zavisi, zda je bude akceptovat.

Samozrejme neni nejmensi problem upravit imap-2000 aby vysypal ven misto
retezce #shared - Publuc folders.

Otazka ale je, jestli to uz nekdo uspesne udelal? Me to totiz prijde, ze
Outlook uplne klidne ignoruje cele namespaces jako takove, bez ohledu na
to jak se jmenuji.

Az budu mit chvilku, skusim se kouknout ktere prikazy outllok vlastne
posila na server a uvidim, jak to je.

Nemohl by nekdo, kdo ma Exchange, udelat tcpdump jejiho imap spojeni?

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.