instalace Via_686_audio pod RH7.0

Oto 'tapik' Buchta tapik na neo.cz
Pondělí Červen 11 11:22:02 CEST 2001

Václav Brožek wrote:

> Dobry den,
> mam problem nainstalovat pod RedHat7.0 ovladac pro onboard zvukovou kartu
> Via_686. Nasel jsem jsi ovladace pro RH6.2 ve formatu tar.gz . V baliku

No, vis, Alsa tuto zvukovku podporuje BEZVADNE.
V SuSE mi stacilo pouze dat KDEControlCenter->Yast2->SoundCard,
sam si ji nasel, nakonfiguroval a ona fungovala...
Nemuzu si pomoct, ale kdyz srovnam tohle s instalaci
Arowana SoundCard (ALS-100, SundBlaster Pro compatible),
co to dalo prace to rozchodit i pod M$,
tak musim odpovedne rict, ze konfiguraci zvukovky v SuSE by v case t+3
roky byla schopna zvladnout i moje Kacenka (ted ji budou tri roky :-) )
Proste ALSA je ALSA.
--
Oto 'tapik' Buchta , tapik na neo.cz