Mail server

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Pondělí Červen 11 11:51:05 CEST 2001

On Sun, Jun 10, 2001 at 09:32:29PM +0200, Josef Stach wrote:
> pro

je pravda ze je to namet na flame ;)

ja osobne pouzivam qmail,qmail-ldap,qmail-pop3,courier-imap a jsem spokojen
je to sice trochu tezsi na konfiguraci ale kdzy se to rozbehne tak to bezi, cca 34 000 uzivatelu ;)

> Ja pouzivam exim a jsem maximalne spokojen. Mail server jsem
> konfiguroval
> poprve a mel jsem to hotove asi za 5 minut. Od te doby mi slouzi uplne
> bezchybne.
>
> Momentalne mam na serveru kombinaci exim, qpopper a fetchmail. Vsechno
> se
> snasi a muzu vsem doporucit.

				Dumber

Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s.
hornicek na globtel.sk