speedstep na thinkpadu

gandalf na mail.rss.cz gandalf na mail.rss.cz
Pondělí Červen 11 15:55:34 CEST 2001

Dobry den,

zajimalo by mne zda nekdo dospel k reseni ohledne speedstepu u thinkpadu
t2x. Mam t21 (pentium III 800Mhz), redhat 7.1 s defaultnim jadrem 2.4.2-2.
Pri bootu na baterku mi /proc/cpuinfo ukazuje takt pod 200Mhz. Zapnu-li do
elektricke site, informace se nezmeni. S nejvetsi pravdepodobnosti ale
ke zmene frekvence dojde (alespon nbench ukazuje lepsi vysledky).

Existuje za tohoto stavu veci nejaky zpusob, jak detekovat momentalni
frekvenci procesoru?

Zminovane (http://www.linux.cz/lists/archive/linux/112882.html) negativni
dusledky prechod z baterky na sit pocituji take (i kdyz potize po pul
minute zase odezni a da se pokracovat dal). Je mozne je nejak odstranit
(tedy krom toho ze vypnu speedstep uplne?).

Dekuji

Stanislav Polasek