Hubicka (CZ) ?= Jaeger(EN) (OT)

Jan Taus jtau8042 na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 11 16:21:06 CEST 2001

Ahoj.

   tim ot spis myslim old-topic (5 mesicu)

On 2.2. 2001 Suse.cz wrote:
> "Mám velice dobré zkusenosti se softwarem Virtutech Simics a také
> podpora spolecnosti Virtutech byla na velice dobré úrovni," rekl Jan
> Hubicka, vývojár GCC pro SuSE Labs. "Rychlost je dobrá a interpret
> príkazové rádky je výborný. Mohu pri testování pouzívat skripty,
> coz zkracuje prubeh testu na méne nez pul hodiny."
viz
clanek http://www.suse.cz/cz/news/PressReleases/archive01/amd_hammer.html

On 31.1. 2001 amd.com wrote:
> "My experience using Virtutech Simics software has been very positive
> and the support from Virtutech has been very good," said Andreas
> Jaeger, x86-64 project leader at SuSE Labs. "The speed is good, the
> command-line interface is great, and I can now run tests using scripts,
> which allows me to finish a whole test suite in less than half an hour.
> I am very impressed."

viz
clanek http://www.amd.com/news/prodpr/21013.html

Skoda ze se my nepodarilo nalezt puvodni clanek, na ktery se oba vyse
zminene odkazuji :-(
                                      pan_Tau