askey modem 1456VQH-R1

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Červen 11 23:55:03 CEST 2001

On Sun, 10 Jun 2001, linux.cz confera wrote:

> Zdravicko

> Mno ohledne internich modemu jsem velice spokojen zrovna nedavno
> jsem jeden rozchazel. Rockwell (33.6 PnP ISA). Ridil jsem se heslem
> pokud to funguje pod woknama tak to taky musi fungovat i pod
> Linuxem. Vedel jsem ze bezi na IRQ5 a com3. stacilo jen pouzit
> "setserial /dev/ttyS2 irq 5" a bylo hotovo v kppp jsem pak
> nastavil ISP a hura na internet. Informace o modemu
> lze zjisti pomoci pppdump. Nebo je tu jeste takova mala finticka
> na ISA modemy. V biosu nastavit podle IRQ modemu LEGACY ISA. To ale
> jiste kazdej zna.

Vtip je prave v tom ISA provedeni. Bohuzel to je dnes hodne nedostatkove
zbozi, takze jednodussi je sehnat modem externi.
Vetsina PCI internich modemu jsou winmodemy, nepouzitelne...

Docela by me zajimala situace u USB modemu, napr. GVC prodava modem jako
HW naproti tomu Well to oznacuje jako SW modem a je take levnejsi.

Ma nekdo praktickou zkusenost s USB modemy a muze uvest nejake dalsi info?

R.V.