askey modem 1456VQH-R1

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Červen 12 00:01:04 CEST 2001

On Mon, 11 Jun 2001, Radek Vybiral wrote:

> Docela by me zajimala situace u USB modemu, napr. GVC prodava modem jako
> HW naproti tomu Well to oznacuje jako SW modem a je take levnejsi.
>
> Ma nekdo praktickou zkusenost s USB modemy a muze uvest nejake dalsi info?

Mel jsem v ruce toho Wella. Je to 100% winmodem, chodi slusne, ale
samozrejme jen pod windows. Podle je zasadni nevyhoda, ze ovladace
zablokuji az do vytoceni cisla cele windows, takze nemuzete ani kliknout
na tlacitko storno. Takze ho nikomu nedoporucuju ani do windows.

Jinak to nebude lepsi. Linux sice umi seriovy port nad USB, ale modemy,
ktere deklaruji ze tohle pouzivaji  jsou vesmes pres 10 000.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.