(OT???): Oracle vs. MS-SQL

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Červen 12 11:11:36 CEST 2001

On Tue, Jun 12, 2001 at 07:36:43AM +0200, linuxst na www.krnovsko.cz wrote:

> Jedna se o to, ze mame ted rozhodnout o databazovem serveru, na kterem ma
> jet ekonomicky software. Mame dve alternativy - Oracle a MS SQL. Snazime
> se prosadit Oracle na Linuxu, ale nekteri se nam snazi vnutit MS SQL na
> W2000 - je to hlavne kvuli cene...

 Jako dulezitou vec bych videl vecnou a pevnou vazbu MS-SQL na Win
platformu. Mozna to ted nevadi, ale co kdyz se vase firma stane opravdu
velmi velkou :-) Oracle je multi-platformni. Pokud jde o cenu tak muzete
pouzit treba Sybase ke ktere ma MS-SQL relativne blizko (jak uz to u MS
byva, tak casto hodne veci neni jejich originalni napad..). Sybase je
take *i* pro Linux.

> Prosim tedy o zaslani nejakych argumentu na podporu Oracle...
> Neco mam, ale urcite toho existuje vice a chtel bych je utlouct
> argumentama.

 Takle se prece nedelaji rozhodnuti... to mi pripomina Hitlerovo treti
risi... "ukazte stat ja ho dobiji a historici dokazi, ze jsem na to mel
pravo" :-((( Dulezite je so potrebujete.

> Zatim se mi podarilo nezawirovat serverovnu, tak bych nerad, kdyby
> to muselo prijit zrovna ted.

 Ano, OS bych v pripade MS povazoval za problem, i kdyz nova Win maji byt
jeste barevnejsi a prace s nima jeste snadnejsi ... tak nevim.

			Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/