(OT???): Oracle vs. MS-SQL

linuxst na www.krnovsko.cz linuxst na www.krnovsko.cz
Úterý Červen 12 12:03:48 CEST 2001

On Tue, 12 Jun 2001, Karel Zak wrote:

>  Takle se prece nedelaji rozhodnuti... to mi pripomina Hitlerovo treti
> risi... "ukazte stat ja ho dobiji a historici dokazi, ze jsem na to mel
> pravo" :-((( Dulezite je so potrebujete.

Jiste, tak taky postupujeme. Napred si vybrali system nasi uzivatele a
vedeni. Ten system muze bezet pod Oraclem nebo pod MS SQL. Ted tedy
vybirame, pod cim bude bezet. Proto bych rad znal nazory a argumenty.
Jsem schopen argumentovat v mnoha vecech, ale protoze existuji tlaky pro
nasazeni MS reseni (hlavne z duvodu ceny), chci uvest maximalni pocet
argumentu a byt si jisty, ze jsem na nic nezapomnel.

Diky

Vita