(OT???): Oracle vs. MS-SQL

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Úterý Červen 12 16:11:58 CEST 2001

martin.chaloupka na bbdo-interone.de wrote:

>  > argumenty. Jsem schopen argumentovat v mnoha vecech, ale
> protoze
> chci

> 7.3.4 a
> Vemte
> naklady
> a ne po
> deadlocku,
> stav. Pak

> Pokud tomu dobre rozumim, Vy budete pouzivat uz hotove reseni
> (ekon.soft) a jedine, co zbyva, je urcit databazi (a potazmo i
> platformu).
> Pokud nedelate vlastni vyvoj a zadny neplanujete (nevim, cim se
> [...]

Myslim, ze mohou. Z vlastni zkusenosti vim (implementace DB aplikace pro
vodarny a elektrorozvodne zavody), ze i kdyz je alikace napsana pro MS-SQL
Server i Oracle, na MS-SQL bylo vzdy daleko vice problemu nez s Oraclem. Podle
meho, by neskodilo promluvit si s vyvojari te aplikace, kterou budete pouzivat
a zeptat se jich. Myslim, ze vam reknou asi nejzasvecenejsi rady. Myslim, ze
vim, jak (vsak jsem si to zazil).

Libor