kppp a Netscape

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Úterý Červen 12 23:28:50 CEST 2001

Dne út 12. červen 2001 19:06 Spokez napsal(a):

> Ping nefunguje, dokonce nefunguje vubec nic, tak jsem
> udelal test..pres den (7-17h) se nikdy nepripojuju, tak
> jsem se pripojil presne na deset minut, a ve vyuctovani
> od Telecomu bylo deset minut v nejsilnejsim provozu. To
> znamena, ze pocitac je pripojeny, ale zadna aplikace o
> tom nevi :)) Ptal jsem se znameho, ktery tvrdil, ze
> pripojit pc s linuxem pres dial-up k internetu je temer

tak toho Vaseho znameho bych chtel dostat do ruky. Rozumi
tomu jako koza petrzeli ! Ja jsem naprosty analfabet a pres
kppp se pripojuju z domova naprosto bezne. Od rh 6.2 pres
7.0 az po dnesni 7.1.

> nemozne..uz si vazne nevim rady..

Zjistete proc Vam neresolvuje domeny, zjistete jestli
nemate defaultne "firewall na DENY ALL" (odbornici
prominou, vyjadril jsem to jako laik). Neco delejte a
zkousejte a hlavne neposlouchejte nesmysly od znamych !

Ukaze Vam ifconfig, ze mate zarizeni ppp0 ? Jak mate
nastavene routovani ? Moznosti je spousta !

Podivejte se odnekud na kde.org, jestli Vase verze kppp
nema nejaky bug, jestli nepotrebuje jinou verzi knihoven
(glibc, kdelibs, co ja vim) a taky napiste sem do konfery,
co mate za verze software - to ze mate rh-7.0-cz nema
vysokou vypovidaci schopnost ...

			tak zatim bye
					Z.P.