Re: kppp a Netscape

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Červen 13 01:44:43 CEST 2001

On Tue, 12 Jun 2001, Spokez   wrote:

> Ping nefunguje, dokonce nefunguje vubec nic, tak jsem udelal test..pres den (7-17h) se nikdy nepripojuju, tak jsem se pripojil presne na deset minut, a ve vyuctovani od Telecomu bylo deset minut v nejsilnejsim provozu. To znamena, ze pocitac je pripojeny, ale zadna aplikace o tom nevi :)) Ptal jsem se znameho, ktery tvrdil, ze pripojit pc s linuxem pres dial-up k internetu je temer nemozne..uz si vazne nevim rady..

Vykašli se na kppp je to zmetek aspoň ten co byl v RH6.2 taky mi to přes
něj nefungovalo, někdy to šlo a někdy ne.

Já celé nastavení modemu dnes dělám v linuxconf a potom se kouknu do
/etc/ppp/chap-secrets
/etc/ppp/pap-secrets
/etc/resolv.conf

zda je tam co tam má být, a připojení /sbin/ifup ppp0 odpojení
/sbin/ifdown ppp0 funguje bez problémů.

Okení potvory k připojení nejsou to pravé, vždy něco zmršily takže jsem je
zavrhl.

Ještě jde wvdial.

A ty uživatele co mají mít možnost ovládat modem zadej do skupiny dip
aspoň u RH6.2 .

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne