Zakladani uzivatele

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Červen 12 21:21:44 CEST 2001

On Tue, Jun 12, 2001 at 10:23:04AM +0200, Miroslav Lednicky wrote:

>     Potreboval bych vedet, co vsechno se deje pri zakladani noveho
> uzivatele na RH 7.1cz.
>
> - zalozi se zaznam v /etc/passwd a /etc/shadow
> - zkopiruje se obsah /etc/skel do domovskeho adresare

U RH se jeste zalozi pro jednoho kazdeho uzivatele zaznam v /etc/group.

Kdyz uz o tom mluvime jedna vec mi dlouho vrta hlavou. Chapu nutnost
rozdeleni /etc/passwd a /etc/shadow, ale proc je v Linuxu vedle
/etc/group take /etc/gshadow ?

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467