KMail - zachrana mailu

Petra Volna petravolna na yahoo.com
Středa Červen 13 01:54:55 CEST 2001

On Monday 11 June 2001 13:42, you wrote:

> To to jako vytuhnulo, nebo vsechny spustene programy ihned padaly na
> drz^H^H^Husta?

> (Ta druha varianta casto nastava, kdyz se -- typicky kvuli
 shnilemu hw -- pokazi v pameti nejaka dulezita stranka, napr. z glibc, a
 tahle pokazena stranka pak visi v kesi a kazdy nove spusteny program o ni
 zakopne.) <

co se s tim da delat? nemam pocit ze bych mela neco "shnileno", ale stava se
mi to velmi casto - proste otevru v galeonu (ale i v mozille) nejakou stranku
a ono to spaden a nepomuze nic nez restart (nebo zatim o nicem nevim).  mam
spis pocit ze to bude mit na svedomi neco v tech strankach, protoze se mi to
stava jenom na nekterych konktretnich.
da se to nejak opravit/odstranit?

diky za radu/tip

Petra