KMail - zachrana mailu

Neděle Červen 17 00:01:31 CEST 2001

On Tue, 12 Jun 2001, Petra Volna wrote:

> co se s tim da delat? nemam pocit ze bych mela neco "shnileno", ale
> stava se mi to velmi casto - proste otevru v galeonu (ale i v mozille)
> nejakou stranku a ono to spaden a nepomuze nic nez restart (nebo zatim
> o nicem nevim).  mam spis pocit ze to bude mit na svedomi neco v tech
> strankach, protoze se mi to stava jenom na nekterych konktretnich. da
> se to nejak opravit/odstranit?

Pocitac nema co padat kvuli tomu, ze si pres HTTP stahne neco, co se
mu nelibi. Cili to musi byt chyba toho pocitace (resp. jeho OS...tedy,
nespoustite browser jako root, ze ne?). Mimochodem, urcite ten pocitac
kompletne vytuhne? Co se stane, kdyz se na pozadi spusti treba
"while :; do echo -e '\a' > /dev/console; sleep 1; done" (podle toho, jak
jsou nastavena pristupova prava, muze byt nezbytne /dev/console nahradit
necim jinym, treba /dev/ttyX) -- prestane to pipat? Iluzi padleho systemu
muze tez vytvorit zhrouceny nebo zablokovany X server.

Jestlize se to opakovane stava na nekterych konkretnich mistech, je to
dost zajimave. Co se o nejaka URLka podelit, aby si mohli zkusit pocitac
shodit i ostatni?