html2latex a cestina

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Středa Červen 13 08:36:08 CEST 2001

Zdar, je zde nekdo, kdo ma zkusenosti se $subj., nebo by mi mohl poradit?

Chtel jsem pomoci verze 1.1 prevest par stranek v HTML 4.0. Nejdriv mi ta vec
rozhazela cestinu (tj. z ceskych znaku udelala sekvence jako \frac{3}{4}
apod.). Jsem perlu neznaly, ale podarilo se mi najit pole, ktere zajistuje
preklad znaku s vysokym ASCII kodem podle 8859-1, a odkomentovat patricne
polozky. Pak mi to jeden soubor prevedlo v pohode, a ve vsech ostatnich
rozhazelo cestinu (tj. z ceskych znaku udelalo znaky neceske).

Pritom ty soubory jsou "stejne", tj. maji stejnou hlavicku, pouzivaji stejne
elementy a tak.

Mam perl 5.005_03.

Diky.

          Pavel Kraus