html2latex a cestina

Dolecek Ales - PE xdola02 na vse.cz
Středa Červen 13 16:49:54 CEST 2001

> From:          "Pavel Kraus" <kraus na caa.cz>
> To:            linux na linux.cz
> Date:          Wed, 13 Jun 2001 08:36:08 +0200
> Subject:       html2latex a cestina

> Zdar, je zde nekdo, kdo ma zkusenosti se $subj., nebo by mi mohl poradit?
>
> Chtel jsem pomoci verze 1.1 prevest par stranek v HTML 4.0. Nejdriv mi ta vec
> rozhazela cestinu (tj. z ceskych znaku udelala sekvence jako \frac{3}{4}
> apod.). Jsem perlu neznaly, ale podarilo se mi najit pole, ktere zajistuje
> preklad znaku s vysokym ASCII kodem podle 8859-1, a odkomentovat patricne
> [...]

Uvedeny $subj jsem neresil, ale zkuste pomoci 'cstocs' prekodovat
HTML soubor do TeXoveho kodovani (ted nevim oznaceni), ktere pouziva
pouze 7-bitove ASCII. Po prevodu do LaTeXu pripadne prekodujte zpet.

html2latex je v soucasne dobe nahrazen gnuhtml2latex (alespon podle
man gnuhtml2latex).
                                         Preji pekny den