FW: jak rozchodit bezdiskovou stanici ??

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Středa Červen 13 09:52:51 CEST 2001

> Dostala se mi do ruky celkem hezka vec: bezdiskova stanice i486/133,
> ktera se po spusteni snazi vyhledat netware server.

vlastnim podobnu ale len i486/100 a robi to iste iked do tejto sa da
vtlct disk 2,5"

> Rad bych tu stanicku pouzil jako X-terminal, ale nevim jak dal. S
> Novellem nemam zadne zkusenosti a tak vubec netusim, jak remote boot
> na netware funguje.

v archive som sa nato pital.

> Potreboval bych poradit, co vsechno musi na Linuxu bezet, aby tato
> stanice dostala co potrebuje - t.j. obraz jadra ktere by mohla spustit.
> Zatim jsem zkousel:
> insmod ipx.o      //modul pro ipx
> nwserv            //spousti mars-nwe
> nic se nedeje.

preco bi aj malo?
Zaver z mojej diskusie v konferencie bol:
- Jadro ktore ma podporu ROOT-dir na NFS, a DHCP
- Mars ktori ti da image jadra. program ktori upravi image diskety/jadra
  najdes na strankach venovanich etherboot-e (dufam ze si to pametam)
  presne meno balicku najdes v archive.
- DHCP server
- NFS server

> diskless-HOWTO mi moc nepomohlo (treba jen neumim cist :-)

Tento dokument sa da vyuzit ale jadro ti musi dat mars (tu pouzivaju
TFTP alebo BOOTPC) zbitok podla tohto dokumentu.

Na nete je aj balik na taketo bezdiskove stanice da sa pouzit len musis
navise spravit marsserver lebo inak stanicka nedostane jadro (nepocitali
s touto alternativov)

> Neresil nekdo neco takoveho ?

Skusat som to este neskusal lebo som nemal cas.

--
Boh nechce aby sme sa k nemu modlili!
Chce aby sa zanas nemusel hambit.