FW: jak rozchodit bezdiskovou stanici ??

Vaclav Rehak vrehak na baf.cz
Neděle Červen 17 21:26:39 CEST 2001

Dobry den.

Mam neco podobneho.

> Zaver z mojej diskusie v konferencie bol:
> - Jadro ktore ma podporu ROOT-dir na NFS, a DHCP
> - Mars ktori ti da image jadra. program ktori upravi image diskety/jadra
>   najdes na strankach venovanich etherboot-e (dufam ze si to pametam)
>   presne meno balicku najdes v archive.
> - DHCP server
> - NFS server

Podarilo se mi toto:
Vytvoril jsem si bootovaci disketu s dose, loadlin a kernelem
(nejradsi bych bootoval primo linux, ale image vytvoreny
pomoci mknbi-linux nic nedelal.).
Pomoci novelovych utilit DOSGEN a RPLFIX si vytvorim soubor
NET$DOS.SYS, ktery nahraju do /var/mars-nwe/sys/login

Pustim stanici, najde image a nabootuje dos. Pustim loadlin,
a kernel napise akorat:
Uncompressing Linux... OK, booting kernel

[nez se napise OK, ubehne docela dlouha doba]
a to je vsechno. Vypada to, jako ze ta stanice musi
byt porad v kontaktu se serverem (myslel jsem, ze si ten image
stahne cely do pameti, ale zda se, ze ne. Kdyz treba po nabootovani
do dosu dam dir, je to docela pomaly a po siti chodej nejaky pakety).
Kdyz jsem si hral s novelovym klientem (nerozchodil jsem ovladac sitovky
ale to neni podstatne, protoze tam stejne chci linux), v okamziku,
kyd se nahodilo IPX to cely zamrzlo a stanice napsala neco jako
"Cannot read the disk image".

Resil jste nekdo podobny problem?

S pozdravem
Vaclav Rehak

--
|  Vaclav Rehak     mailto:vrehak na baf.cz |