Mandrake - rc.config

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Středa Červen 13 09:30:51 CEST 2001

Zdenek Mazanec wrote:

[snip]
> (slozite.... lidi by se zdesili). IMHO M$ nema cas pro same "zkraslovani"
> systemu na jeho poradne dotazeni. Pokud se linux bude (nadale) ubirat
> timto smerem, potka ho stejne smutny osud. Uz ted jsou videt prvni "perly"
> - automaticke prihlaseni po startu (Mandrake), zmrsena konfigurace

 Moznost mit _volitelne_ automaticke prihlaseni ma Mandrake z RedHatu,
stejne jde nakonfigurovat i KDM, tam jde navic i treba urcit, ktera konta
hesla nepotrebuji. Uz jste nekdy zkousel vysvetlit nekomu, kdo ma pocitac
nekde zamknuty a je to jen jeho pocitac, proc se musi prihlasovat na svuj
vlastni pocitac ? Jaky je smysl toho, ze pocitac chce jako heslo zadat
'heslo' ( znam furu takovych lidi ).

> firewallu _pri_ instalaci (RedHat 7.1) a pak ty, o kterych nevim (Debian,
> Suse, Turbo..) A to jsem nevytahl svou oblibenou kauzu _prekotneho_ vyvoje
> (jadra, glibc).

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli