Tuhnuti instalace RH7.1 CZ - po x-te

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Červen 13 13:01:05 CEST 2001

Pozdravuji vsechny ve spolek,

Dorazil me vcera postou balicek od VypalCD s dvema CD RedHat 7.1 cz. Bohuzel
se naplnily moje nejcernejsi obavy (z mnozstvi dotazu na chybujici instalaci
do konference).
Problemy jsou zcela shodne jako v predeslych pripadech: Po provedeni vsech
voleb dojde k formatovani vybranych diskovych oddilu, kde instalace spadne.
Divne je, ze pokazde jinde. Poprve do bylo u formatovani oddilu /home, dale
pak u korene / a do tretice vseho u swapovaciho oddilu. A aby to nebylo
jednoduche jeste si instalator stezoval na spatne zvolenou klavesnici (volba
PC 104 keys, ktera fungovala az dosud v RH7.0 i win a je uvedena i na
skatuli od te klavesnice). No budiz, na volbu PC 102 keys prestal drzkovat.

Protoze jsem nemel k dispozici v tu chvili archiv zprav, sel jsem na to
jeste zpusobem, kdy jsem nainstaloval RH 6.2 cz a potom jej zkusil
aktualizovat RH7.1, tady vsak spadne instalator hned po volbe "jen
aktualizovat".

Pri dnesnim cteni archivnich zprav k tomuto problemu (a ze tech zprav neni
zrovna malo) jsem vsak na rozpacich, protoze za nejpravdepodobnejsi pricinu
se zde uvadi chyba v HW, pripadne dosti narocne jadro rady 2.4.x. To se me
ale moc nezda, kdyz na tom stroji (AMD K2/400, 128 MB RAM, 6,4GB Seagate,
CDROM Mitsumi 4x) jeste predevcirem behala bezproblemove trojkombinace
RH7.0cz/DRDOS/Win95.

Existuje jiz nekde nejaky uceleny souhrn postupu instalace RedHat 7.1, vc.
reseni vsech dosud znamych problemu ?

Dekuji

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz