Tuhnuti instalace RH7.1 CZ - po x-te

Středa Červen 13 17:29:11 CEST 2001

On Wed, 13 Jun 2001, Josef Vogeltanz wrote:

> Dorazil me vcera postou balicek od VypalCD s dvema CD RedHat 7.1 cz. Bohuzel
> se naplnily moje nejcernejsi obavy (z mnozstvi dotazu na chybujici instalaci
> do konference).
> Problemy jsou zcela shodne jako v predeslych pripadech: Po provedeni vsech
> voleb dojde k formatovani vybranych diskovych oddilu, kde instalace spadne.
> Divne je, ze pokazde jinde. Poprve do bylo u formatovani oddilu /home, dale
> pak u korene / a do tretice vseho u swapovaciho oddilu. A aby to nebylo

Vypada to, ze system neprezije zadnou intenzivni I/O operaci kolem IDE.

Muzete zkusit parametr jadru hda=slow, pripadne fail-safe settings v BIOSu
(vcetne casovani pameti, procesoru a prenosoveho rezimu u disku).

Nemate nahodou VIA chipset?

> Pri dnesnim cteni archivnich zprav k tomuto problemu (a ze tech zprav
> neni zrovna malo) jsem vsak na rozpacich, protoze za
> nejpravdepodobnejsi pricinu se zde uvadi chyba v HW, pripadne dosti
> narocne jadro rady 2.4.x. To se me ale moc nezda, kdyz na tom stroji
> (AMD K2/400, 128 MB RAM, 6,4GB Seagate, CDROM Mitsumi 4x) jeste
> predevcirem behala bezproblemove trojkombinace RH7.0cz/DRDOS/Win95.

Rozdil je evidentne v pouziti jadra 2.2.x a 2.4.x.

--
                        Milan Kerslager