BIRD a redistribuce statickych rout do OSPF

Ondrej Filip feela na ipex.cz
Středa Červen 13 13:50:49 CEST 2001

On Wed, 13 Jun 2001, Petr Simek wrote:

> Cau

Ahoj!

> ale driv jsi ji cetl :-)

Ehm, a koukam, ze ji nectu ani ted poradne. Porad jsem si myslel, ze BIRD
neprecelt poradne jeden interface a hledal jsem v nem chybu a ted vidim,
ze to je pouze problem v nastaveni! :-)

Asi pridelam do dokumentace nejake vzorove konfigurace BIRDa.

> Mimochodem nemel bys nejaky priklad pro pripad ze bych chtel do ospf
> dostat statickou routu ? Ty filtry porad nejak nechapu. Treba kdyz bych
> chtel rict ze do site 160.217.91.0 se jde pres 160.217.88.1 aby mi bird
> tuhle informaci siril do ospf.

protocol static {
       route 160.217.90.0/24  via "eth0.89";
}

filter pro_petu {
       if net ~ 160.217.90.0/24 then accept;
       else reject;
}

protocol ospf MyOSPF {
    export filter pro_petu;
    area 0.0.0.0 {
             interface "eth*" {
         };
    };
}

Ten static je asi zbytecny, protoze uz by to tam mel importovat protocol
direct.

Uff, to jsem si oddychl, ze v BIRDu chybka neni. :-)

					Feela

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na network.cz