BIRD a redistribuce statickych rout do OSPF

Ondrej Fila Filip feela na network.cz
Středa Červen 13 14:16:31 CEST 2001

On Wed, 13 Jun 2001, Petr Simek wrote:

> Asi. No ale vazne ono to zas tak uplne jasne neni - v konfiguraci

Tak v 1.0.6.

> je napsano ze filter import/export slouzi k vystupu do/vztupu z kernelove
> routovaci tabulky. Ale co zpusobuje ze kdyz jsem tam nic nemel tak se ty
> primarni routy u interfejsu z kernelove tabulky do ospf dostaly
> a ta sekundarni ne ? Alespon v manualu jsem to nenasel a proto jsem
> tak nejak nepredpokladal ze by se tam ty routy musely 'nafiltrovavat'.
> V tom prikladu na ospf tam taky s export filtrem nic neni ... Sorry.

No ona se tam dostane routa pro sit, kde aktivne bezi OSPF. Pokud tam
OSPF nebezi (router je tam sam) je exportovana, ale nepridava se do
routovaci tabulky (tedy OSPF ji tam nepridava). No a sekundarni routy to
ignoruje uplne. Rfc o OSPF s tim jaksi vubec nepocita. Mozna bych tam
sekundarni routy mel exportovat jako stub routy. Popremyslim....

> Jo - tohle uz funguje ..

A funguje to s tou directivou static nebo i bez ni?

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na network.cz