kontrola ISO

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Čtvrtek Červen 14 08:27:30 CEST 2001

On Wed, Jun 13, 2001 at 07:06:29PM +0200, Petr Tomasek wrote:

> Cili polopate:
>
> Pred vypalenim:
> md5sum image.iso
>
> Po:
> cat /dev/cdrom | md5sum

Ja bych na to radsi pouzil dd a rekl jaka velikost se ma precist.
Bezne se pri vypalovani doporucuje davat cdrecordu option -pad
nebo tak nejak, ktera prida za image nejake nulove sektory.
Naopak videl jsem CD, ktere tam to -pad nemelo a byl problem
precist pres /dev/cdrom cely ten image az do konce, uz nevim pod jakym
kernelem. Kernel IMHO, alespon v nejake sve verzi cetl read ahead par
sektoru a nebyl schopen vratit ten konec.
Pri mountovani to neni problem, nebot mkisofs pridava na konec
taky nejaky padding, takze filesystem je videt cely,
ovsem nemusel by jit zkontrolovat md5 toho image.

--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik na i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7488511