kontrola ISO

Petr Konecny pekon na decibel.fi.muni.cz
Čtvrtek Červen 14 02:14:30 CEST 2001

 Zdenek> Dne st 13. červen 2001 16:29 Petra Volna napsal(a):
> [...]

 Zdenek> muzete zkontrolovat, zda souhlasi md5 soucet image, kterou
 Zdenek> jste palila na CD a image vznikle z opetovneho grabnuti CD
 Zdenek> do souboru ...
A co treba:
md5sum soubor.iso
dd if=/dev/cdrom |md5sum
a porovnat vysledky ? At zije trubka.

Podle mne je ale lepsi pridat do image soubor s checksuma vsech souboru,
pak je i videt ktere soubory jsou spatne.

                                            Petr
--
Nothing so needs reforming as other people's habits.
		-- Mark Twain, "Pudd'nhead Wilson's Calendar"