html2latex a cestina

Martin Masin masin na fzu.cz
Čtvrtek Červen 14 08:09:39 CEST 2001

> Zdar, je zde nekdo, kdo ma zkusenosti se $subj., nebo by mi mohl poradit?
>
> Chtel jsem pomoci verze 1.1 prevest par stranek v HTML 4.0. Nejdriv mi
ta vec
> rozhazela cestinu (tj. z ceskych znaku udelala sekvence jako
> \frac{3}{4} apod.). Jsem perlu neznaly, ale podarilo se mi najit pole,
> ktere zajistuje preklad znaku s vysokym ASCII kodem podle 8859-1, a
> odkomentovat patricne polozky. Pak mi to jeden soubor prevedlo v
> pohode, a ve vsech ostatnich rozhazelo cestinu (tj. z ceskych znaku
> udelalo znaky neceske).

> [...]

	Pokud netrvate na tom latex2html, tak ja s uspechem pouzivam
hyperlatex. S cestinou nema problemy.

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin PhD.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 31 23 184
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html