html2latex a cestina

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Čtvrtek Červen 14 06:50:23 CEST 2001

On 13 Jun 01, at 15:49, thus spake Dolecek Ales - PE:

> Uvedeny $subj jsem neresil, ale zkuste pomoci 'cstocs' prekodovat
> HTML soubor do TeXoveho kodovani (ted nevim oznaceni), ktere pouziva
> pouze 7-bitove ASCII. Po prevodu do LaTeXu pripadne prekodujte zpet.

Zkusim, co to udela, ale obavam se, ze pri tom prevodu se z \v stane
$\backslash$v.

> html2latex je v soucasne dobe nahrazen gnuhtml2latex (alespon podle
> man gnuhtml2latex).

A ten se da sehnat kde? Vim ze jeden, dost archaicky, html2latex je na CTAN,
a druhy (ten jsem pouzil) na sourceforge. Ale zadny treti se mi nepodarilo
najit.

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz