IPB Homebanking

Datesoft datesoft na centrum.cz
Čtvrtek Červen 14 09:24:31 CEST 2001

> V bance jsem se neptal, myslim, ze bych stejne nedostal rozumnou odpoved a
> nechce se mi zapasit s otazkami typu " a co je to ten Linux?" atd.

To ja jsem se zeptal. Pani za prepazkou mi dala papir s technickymi
pozadavky (kde bylo psano jen o Windows) a rekla mi k tomu, ze nic vic mi
k tomu rict nemuze (= neumi).

Vite, co mi na tom ale vadi nejvic? Prepazky jsou pro kazdy ustav
nejnakladnejsimi polozkamy. Pristupem po Inetu tedy setri penize. A aby
tech penez mely jeste vic, tak odrou klienta. Jednak po nem chteji za tuto
sluzbu 200 Kc (uz nevim, jestli mesicne nebo jednorazove) a jeste ho nuto
koupit Windows za mnoho tisic (take nevim presne kolik, ale tri ctyri to
urcite budou). Nechapu, proc to IPB dela - prece ona potrebuje me, ne ja
ji.

		Pozdrav vsem posila David