IPB Homebanking

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Středa Červen 13 23:46:25 CEST 2001

Jan Povolny wrote:

> Pouzivam pod Windows aplikaci IPB Homebanking, ktera je samozrejme jen pro
> Windows,

ja take ...

> soucasti teto aplikace je i soubor ICA certifikatu pro IE, pomoci
> nehoz se pripojuji na IPB web a tam mohu vse provadet pres browser.
> Zajimalo by me, zda je mozne nejakym zpusobem tyto certifikaty prenest do
> Linuxu (navod se samozrejme zminuje jen o Windows) a pouzivat tak napriklad
> Mozillu pro pristup k memu IPB uctu. Mate s tim nekdo prakticke zkusenosti?

Funguje to bezproblemove. Pouzivam to v Netscapu. Staci naimporotvat
certifikaty
a jede to. Zadne komplikace. Ovsem, kdyz potrebuju zadat platebni prikaz,
tak musim do Woken ...

Resenim by byl asi jen HB u jine banky, ale to se mi nechce ...

                                  Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky