IPB Homebanking

Jiri Mares Jiri.Mares na green.cz
Čtvrtek Červen 14 11:00:24 CEST 2001

> Vite, co mi na tom ale vadi nejvic? Prepazky jsou pro kazdy ustav
> nejnakladnejsimi polozkamy. Pristupem po Inetu tedy setri
> penize. A aby
> tech penez mely jeste vic, tak odrou klienta. Jednak po nem
> chteji za tuto
> sluzbu 200 Kc (uz nevim, jestli mesicne nebo jednorazove) a
> jeste ho nuto
> koupit Windows za mnoho tisic (take nevim presne kolik, ale
> tri ctyri to
> urcite budou). Nechapu, proc to IPB dela - prece ona
> potrebuje me, ne ja
> ji.

berte to tak, ze o ni za tim v tuto chvili vidi ty investice, ktere jsou
nemale. vyvijet aplikaci pro windows a pak jeste pro linuxu je cena skoro
dvojnasobna a jaky je pomer tech co to provozuji na windows a na linuxu
(kdyby to slo).

nechci rict, ze s jejich postupem souhlasim, ale asi to tak je, nehlede na
to, ze ted maji spoustu starosti s integraci do csob a navic s integraci
dvou bankovnich systemu, protoze homebanking byl od zacatku system oddeleny
a nyni se jej snazi integrovat, alespon tomu tak rozumim.

v mozille to zkousim rozchodit jiz dlouho (v netscapu to chodi), ale stale
se mi nedari, pravda ve windows, protoze pokud se prihlasim na vstupni
stranku, nabidne mi to moznost akceptovat certifikat ci nikoli, zobrazit o
nem informace, ale to je vse, zadne potrvzeni me volby.

Jiri Mares (mailto:Jiri.Mares na green.cz)
GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)
Czech Republic

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.