RedHat

Čtvrtek Červen 14 21:57:14 CEST 2001

On Thu, 14 Jun 2001, František Šidák wrote:

> koupil jsem instalaci Linuxu RedHat 7, ale mám kliku, protože mám
> procesor Pentium a zrovna to je ten, se kterým jsou problémy s
> instalací. můžete mi někdo poradit co s tím? Jsem úplnej začátečník...

Napiste presne cislo verze, od koho jste to dostal a jake mate problemy.

Kristalove koule (bohuzel) nevedem.

Pokud byste mel verzi ceskou mutaci Red Hat Linuxu 7.1, poznal byste to
podle souboru v koreni CD. Jako workaround lze v rezimu 'vlastni
instalace' vybrat balicek kernel-smp. Pak jde se SMP jadrem nabootovat,
pouzivat ho i nadale nebo si stahnout neposkozeny balicek, treba z:

http://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/redhat-cz/7.1/disks/disk1/RedHat/RPMS/kernel-2.4.2-2.i586.rpm

--
                        Milan Kerslager