Internetbanking (Re: IPB Homebanking)

Čtvrtek Červen 14 12:43:16 CEST 2001

Jiri Mares napsal:

> v priopade eBanky jsem slysel cosi o slabsi bezpecnosti, nez v pripade IPB

care to elaborate?

> Homebankingu. ale hlavne zkuste eBanku bez explorera?? na kolika vam to
> pobezi systemech. nebo se pletu?

vsude, kde bezi netscape, mozilla 0.8 a vyssi (tj. galeon, skipstone, ...)
Jsou tam sice trochu problemy, pokud se pouzije Java v tom levem pruhu, ale
s Javascriptem, mi to chodi dobre

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<woot> "What do you mean it's not packaged in Debian?"