Internetbanking (Re: IPB Homebanking)

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pondělí Červen 18 11:49:29 CEST 2001

> a co se tyce bezpecnosti, tak sice nejsem bezpecnosti expert, ale
> nevidim jediny duvod proc by mela byt mene bezpecna nez neco jineho..
> system, ktery pouziva(la?) IPB, byl IMHO srovnatelne bezpecny, ale pro
> uzivatele kvuli behani s certifikaty na pobocky a zonglovanim s nimi atd
> docela pruda....

To je přece normální, že když chci NĚCO ZÁSADNÍHO změnit na obsluze účtu,
a obsluha přez Internet je dostatečná změna, tak se musím dostavit osobně.

Zaváděl jsem si tf.bankovnictí a taky jsem tam musel osobně.
To bude platit i pro "důvěryhodný e-podpis" ...

Nebo snad máte pocit, že by bylo lépe, kdyby si obsluhu Vašeho účtu
dohodl někdo za Vás?

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz