ATI Rage Fury Pro/Xpert 2000

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Červen 14 16:49:51 CEST 2001

         Ahoj

Nemate nekdo nejake (pokud mozno kladne) zkusenosti s XFree86 a videokartou
ATI Rage Fury Pro/Xpert 2000? Nedari se mi ji rozchodit s XFree 86 3.x ani
4.x. V obou pripadech se zavedou ovladace pro ATI, nacez se vypise

(--) Assigning device section with no busID to primary device
(EE) No devices detected.

Nebo

(--) Mach64: PCI: unknown ATI (0x5446) rev 0, Aperture @ 0xe0000000, Registers @ 0xdf000000, Block I/O @ 0xd800

*** None of the configured devices were detected.***

Na siti jsem nasel jen nejake vykriky, ze to nekomu nechodi - bez odpovedi,
co s tim. Nejnadejnejsi zdroj byl http://dri.sourceforge.net/status.phtml,
kde je v sekci ATI uvedeno Xpert 2000 - pritom
v http://dri.sourceforge.net/downloads.phtml je uvedeno, ze drivery jsou
v XFree86 4.1.0. Zatim jsem vyzkousel jenom binarky zmineneho XFree
z RPM balicku redhat-rawhide - a porad bez uspechu.

                                                                Zdravi
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229