ATI Rage Fury Pro/Xpert 2000

David Lukaštík david.lukastik na svkuh.cz
Čtvrtek Červen 14 16:57:16 CEST 2001

Dne čt 14. červen 2001 16:49 jste napsal(a):
>          Ahoj
>
> Nemate nekdo nejake (pokud mozno kladne) zkusenosti s XFree86 a videokartou
> ATI Rage Fury Pro/Xpert 2000? Nedari se mi ji rozchodit s XFree 86 3.x ani
> 4.x. V obou pripadech se zavedou ovladace pro ATI, nacez se vypise
>
> (--) Assigning device section with no busID to primary device
> (EE) No devices detected.
>
> Nebo
>
> (--) Mach64: PCI: unknown ATI (0x5446) rev 0, Aperture @ 0xe0000000,
> Registers @ 0xdf000000, Block I/O @ 0xd800
>
> *** None of the configured devices were detected.***

> [...]

Zdravim.

Rage Fury jsem pouzival, ted pouzivam Matrox G400.

Nepotrebuje to driver "r128" misto klasickeho driveru "ati"?

IMHO Rage Fury Pro je postavena na chipu Rage 128 Pro a ten by mel chodit.
Dokonce je tam zmineno, ze podporuje i nejakou akceleraci.

S pozdravem,

David Lukastik