Ochrana CD proti kopirovani

Pátek Červen 15 11:22:27 CEST 2001

> bohuzel neni
> a je to jeste jinak pokud mate kopii na hdd nesmite ji mit uz na cd .
> U raid poli :))) super vec :((
> POdle zakona si snad muzete udelat kopii puouz tehdy pokud je to pro beh
> programu dulezite .

	 Je to sice ad-absurdum, ale jak mi nekdo dokaze, ze pro beh programu
neni dulezite diskove pole? Prece jako IT odbornik jsem vzdy shopen
dokazat, ze moje data jsou nejcenejsi co mam a proto si jich tak cenim,
vcetne casu s instalaci software apod., tudiz mam to diskove pole (treba
RAID1 na 10 discich => 10 fyzickych kopii programu na 10 discich) z
tohoto duvodu ale zrovna se mi jeden disk nepozdaval a hodlal jsem ho
vymenit, proto se diskove pole smrsklo na 9 disku a 1 kopii software v
jinem pocitaci vubec nemam quli pouziti programu, ale quli testovani
'vadneho' disku... - panove trochu premyslejte... - nehlede k tomu, ze
ten, kdo musi dokazat opak je zalujici strana (ta musi dokazat, ze jste
porusil zakon) a ne, ze vy musite prokazat svou nevinu...

PS: Dobra motanice jsou MS lience k Windows a UNIXove emulatory jako
WINE ci WMVare - nejprve by si vyrobce OS (MS) mel udelat porafek u sebe
a ujasnit si, co vlastne chce (myslim, ze M. Mares se snazil dopidit
toho, jak si licenci vyklada MS, ale nepochodil...;-))

> POkud je v licencni smlouve uvedeno jinak porusujete pouze licencni smlouvu
> a jde tudiz o obcansko pravni spor .
> NEPORUSUJETE TIM AUTORSKY ZAKON.

	'-) ale jdete, pokud mi licencni smlouva upira nejaky pozitek, resp.
zkracuje moje prava nad ramec zakona, je tato cast smlouvy automaticky
neplatna, to ze si to neuvedomuje stale spousta (nejen SW  (licence
apod.) a HW (zaplombovane pocitace apod.)) firem mne ani v nejmensim
nezajima, je to problem jejich, ne muj...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno