OT: Demagogie? (Re: IPB Homebanking)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Červen 15 16:38:29 CEST 2001

datesoft na centrum.cz (Datesoft) writes:

> A proc to vsechno pisu do konference? Protoze je tu spoustu vzdelanych
> lidi, kteri nejspis banky pouzivaji. A protoze vim, ze podobna skupina
> lidi pred dvema lety dokazala donutit Telecom k zavedeni tarifu Interenet.
> A protoze neverim, ze tomto statu pomohou nami zvoleni politici, ale ze si
> musime pomoct sami. Treba bychom mohli bankam napravit management...

V tomto pripade bych rekl, ze pomaha pane Klausova "neviditelna ruka
trhu". Telecom je monopolni, pokud chcete funkcni Internetbanking tak
pouzijete ebanku. Pak budete tvrdit, ze je nejlepsi a ostatni stoji za
xxxx a ty dalsi banky se treba zacnou snazit. Ja uz jsem s presunem svych
uctu smerem i internetuschopnym bankam zacal.

Brno, Czech Republic