Ochrana CD proti kopirovani

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pátek Červen 15 17:33:05 CEST 2001

Zdravim,

David Rohleder wrote:

---------------

> Znamena to snad, ze kdyz dostanu zaplombovany pocitac, ze ho mohu
> otevrit a neztratim pritom zaruku?

Nechci Vas k nicemu nabadat, ale klidne ten pocitac odplombujte.
U soudu by ten spor vyrobce PC (z 99%) prohral. Vetsina vyrobcu
to vi, ale dal "strasi" lidi, ze kdyz porusi plombu....
(Otevreni PC je prvni vec, kterou po nakupu delam a zrovna
minuly tyden jsem jeden reklamoval i s porusenou plombou
- no problem).

> To by mne celkem zajimalo, jeden
> takovy mam a nechce se mi pokazde jezdit do firmy pri kazdem
> pridavani karty.
>
> Mimochodem, zda se mi, ze se to plombovani pocitacu nejak rozmaha.

Ano, je to moda mezi noname pocitaci.
Naopak, kdyz si koupite treba DELL, IBM, Mac, etc. tak jsou
uzpusobeny tak, aby se do nich clovek co nejjednoduseji dostal
(zadne sroubky, vetsinou jen jedno tlacitko a jste uvnitr).

Roman