JBuilder4

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Sobota Červen 16 11:33:08 CEST 2001

Dobry den!

    Nedavno tady bezela diskuze na tem $SUBJ. Mam RH 7.1cz
a taky se mi nedari.

    Instalaci spoustim timto prikazem: sh -x fnd_linux_install.bin
a dopadnu priblizne takto.

++ /tmp/install.dir.5404/Linux/resource/jre/bin/../jre/bin/java
-Djava.compiler=NONE com.zerog.lax.LAX /tmp/install.dir.5404/temp.lax
/tmp/env.properties.5404
mprotect: Chybná adresa
mprotect reset: Chybná adresa
[...]

Lovil jsem v Inetu a nasel jsem, ze existuje news konference primo
na newsgroups.borland.com s nazvem borland.public.jbuilder.linux.
Problem, ktery tady bezel se tam taky probiral.

Tohle tam zatim hledam, ale kdyby nekdo znal odpoved, budu za ni vdecen.

                           Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky