RH7.1cz - neodhlaseny uzivatel

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Neděle Červen 17 13:52:56 CEST 2001

Pavel Kankovsky wrote:

> Vypis seznamu nalogovanych uzivatelu, at uz ho vyrabi who, finger, nebo
> neco jineho, je generovan ze souboru /var/log/utmp (nektere unixove
> systemy maji pro vetsi zajimavost soubory dva: utmp ve starem formatu a
> utmpx v novem).

Ale tim, ze uttmp smazu, neodstranim puvodce problemu. Zjistil jsem,
ze puvodcem bude nejspise kdm. Ovsem stava se mi to jen na jednom pocitaci.
Zaznamenal nekdo neco takoveho?

                          Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky