Konfiguracia jadra, modulov a popis nastaveni

Jiri 'Eagle' Novak eagle na unicode.cz
Neděle Červen 17 13:47:54 CEST 2001

> 1. Pokusil som sa skompilovat si jadro podla svojich predstav. Neviem ale

make xconfig
Najdete tam u kazde polozky tlacitko 'Help' (i kdyz nekdy se otevre pouze
okno s hlasenim, ze help neni k dispozici).

> 3. Dalej stiahol som si ovladac pre ltmodem, skomiloval som ho, vytvoril
> instalacny balicek rpm pre moju verziu jadra 2.2.16-22. Ked sa rozhodnem
> instalovat tento rmp balicek pozaduje od mna "kernel-headers-2.2.16-22",
> skoda len ze na cd redhat 7.0 je len verzia "2.4.0-0.26". Ako dalej?
> Pripadne ked by som ju nasiel? Oplati sa mi zaobastarat si novu verziu
> redhat 7.1?

Verze 7.1 je udajne mnohem lepsi, ale to mam pouze z doslechu. V kazdem
pripade obsahuje novejsi verze SW. K te instalaci *.rpm.. Zkuste to s
volbou --nodeps.

> 4. Ktoru verziu jadra zvolit, aby som sa stretol s co najmensimi
> problemami a aby bola stabilna? Mam dobre skusenosti s 2.2.16-22, kde sa

Dobra otazka. ;-)

Jirka 'Eagle' Novak
eagle na unicode.cz